Etsinnässä olisi Optima Baron lowracer. Pyörän tulisi olla säädettävissä noin 178cm pitkälle ajajalle.
Hinta kunnon ja varustelun mukaan.
Yv tai sähköposti cyclehead73@hotmail.com
Rovaniemellä olen
Etsinnässä olisi Optima Baron lowracer. Pyörän tulisi olla säädettävissä noin 178cm pitkälle ajajalle.
Hinta kunnon ja varustelun mukaan.
Yv tai sähköposti cyclehead73@hotmail.com
Rovaniemellä olen
Veikkaan että noita kyseisiä runkoja on suomessa selvästi alle 10 kpl, luultavasti ne on laskettavissa yhden käden sormilla.
Saitko yhteyttä jo myynnissä olevan omistajaan?
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->) Pony4 Bike (2022 ->)
Terve!
Kiitos viestistä! E saa millään yhteyttä, en Yv:llä enkä sähköpostilla. Pitää kokeilla tätä kautta.
Wacky kirjoitti: 28 Kesä 2026, 08:04Veikkaan että noita kyseisiä runkoja on suomessa selvästi alle 10 kpl, luultavasti ne on laskettavissa yhden käden sormilla.
Saitko yhteyttä jo myynnissä olevan omistajaan?
Taitaa olla joku trolli tai botti tämä tapaus..
Sama nimimerkki ostaa ja myy samaa pyörää samalla kylällä yhtä aikaa, eikä kukaan saa siihen mitään yhteyttä.
Minulle näyttää Baronin myyjäksi nimimerkki letkee91 ja ostaa haluais cyclehead samasta kaupungista. Jos yksityisviestitila on täynnä, vastaanottaja ei näe viestiä - joskus ollu tämä ongelma.
Löytyiskö myyjä jos menis paikallisen essonbaarin nurkkapöydästä kyselemään - nehän tuntee ja tietää kaikki
Myyjällä on kuitenkin kakspyörää täällä myynnissä - luulis olevan kuuluisa Rovaniemeläinen nojailija?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.