Nyypiö haluais kokeilla nojakkia. (Tre)

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1541
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Nyypiö haluais kokeilla nojakkia. (Tre)

Viesti Kirjoittaja samuel »

Termosta vaan kaikille.

Jostain kumman syystä autokuumeen lisäksi haluais kasailla talven aikana oman (ekan) nojakin.
Ennen isompia osahankintapäätöksiä olis mukava saada testata kaksipyöräjakkia ja tadpole-trikeä.

Tavoitteena oli lopulta ajaa 13km työmatkaa...
Olisiko Tampereella/ympäristössä innokkaita esittelijöitä?

Halukkaat voi ilmoittautua:

viestiä tähän ketjuun, tai nol44- 3576969 / Henri

ps. Viikon verran viestejä kahlanneena täytyy sanoa että Foorumi on yhtä antoisa ja informaatiota pyyteettömästi jakava kuin snorkkeli.net sukeltajilla.

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17778
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyypiö haluais kokeilla nojakkia. (Tre)

Viesti Kirjoittaja PW »

Tampereellahan pitäs olla oikee nojapyörämafia :D eiköhän sieltä joku koeajotarjous pitäs tulla. Varot vaan sitä lyhytkampisten lahkoo :wink: ettet tuu uskoon :D

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13840
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Nyypiö haluais kokeilla nojakkia. (Tre)

Viesti Kirjoittaja jori »

Jonkun verran riippuu jalkojesi pituudesta, miten koeajo onnistuu, mutta jos omaat keskimääräistä hiukankin pidemmät jalat, niin tervetuloa ajelemaan Pakoputkipyörällä. Itse olen reilun 1,9 metrin mittainen, mutta viisi senttiä molempiin suuntiin onnistuu koeajo ilman isompia säätöjä. Minun nojakkini on omatekoinen kiertyväketjuinen etuveto. Tampereelta löytyy myös lukuisia takavetoisia ja delta- sekä nuijapääkolmipyöriä. Minun pyörääni pääset koeajamaan Petsamossa vaikka heti tänään iltapäivällä. Nyt lähden uimaan.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Nyypiö haluais kokeilla nojakkia. (Tre)

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1541
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: Nyypiö haluais kokeilla nojakkia. (Tre)

Viesti Kirjoittaja samuel »

Jukalle: Kiitos, huomasin kyllä ilmon. Se vaan on niin että olen aika DIY henkeen ja vereen.
Jos kolmannella kerralla ei onnistu niin sitten pitkin hampain menen kauppaan.

"köyhän ei kannata ostaa halpaa, eikä kallistakaan vaan tehdä itse" - minä itse -

Huollan ja korjaan autoni, fiksaan radiohelikopterini, sekä tekemäni sukelluslamput
on onnistuneet ja kestäneet, miksei siis pyöräkin... ( ja sitten napsahtaa omaan nilkkaan) :)

Henri

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Vastaa Viestiin