Sivu 10/10

Re: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"

Lähetetty: 04 Kesä 2025, 18:31
Kirjoittaja torneol

No se. Nyt eletään sitä aikaa, kun hinta ei enää välttämättä korreloi laadun (kestävyyden, käytettävyyden, korjattavuuden) kanssa.


Re: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"

Lähetetty: 06 Kesä 2025, 17:45
Kirjoittaja janx

Tankkaamassa.

DSC_2232.jpg

Re: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"

Lähetetty: 17 Kesä 2025, 18:37
Kirjoittaja janx

Tankkaamassa.

DSC_2262~2.JPG

Re: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"

Lähetetty: 26 Kesä 2025, 20:44
Kirjoittaja janx

Lowride -varuste.

DSC_2299.jpg

Re: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"

Lähetetty: 24 Heinä 2025, 20:23
Kirjoittaja janx

Pohdin tuolla toisaalla, että tärkeintä itselle on vain, että tulisi pyöräilyä mahdollisimman paljon - viis tekniikoista. Havaitsin, että tässä on ollut useampi vaihe.

  1. kippurasarvisen pystypyörän osto
  2. ensimmäisen nojapyörän rakentaminen
  3. kaupallisen nojapyörän ostaminen
  4. em. pyörän sähköistäminen
  5. pyöränavigaattorin hankinta
  6. triken rakentaminen mahd. ympärivuotiseen käyttöön

Jokainen vaihe (viimeisestä ei vielä tiedä) on lisännyt pyöräilyä.


Re: Nazca Paseo SWB 20/26 - "kärsimysten tie"

Lähetetty: 24 Heinä 2025, 21:47
Kirjoittaja Vilijami

80-luvun puolivälissä halusin kippurasarvisen retkipyörän. Luulin että sillä tulee ajettua joko pidempiä matkoja tai kovempaa vauhtia. Kummatkaan ei toteutuneet ja pyörä jäi ajamatta muutaman kokeilukerran jälkeen. Ajoasento oli ihan hirveä.
Sen sijaan jatkoin ajamista monta vuotta entistä paremmalla mielellä banaanipenkkisellä ja rodeotankoisella jalkajarrullisella yksivaihteisella nopsalla. Niin ja omavalmiste mbb:llekin tuli huomattavasti enemmän ajoa kuin retkipyörälle, vaikka mbb:llä ei voinut keulia kuten nopsalla. :D