Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Oletko kokenut pyörämatkailija vai suunnitteletko vasta ensimmäistä reissuasi? Täällä voit jakaa kokemuksia, raportoida matkoistasi tai hakea inspiraatiota ensi kesän suunnitelmiin.


Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 6036
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja janx »

Avaan päiväkirjan valmiiksi reissua varten sattuneesta syystä.

Kirjoitin muistoksi runon.

Lähdet kun lähdet ja päättyy tää
Nää kuoppaiset tiet tänne jää

Näet uudet ja uljaat mahtavat väylät
Tasaista niitä on eteenpäin käydä

Nojataan yhdessä elämän loppuun
Mut ei syytä kiireeseen eikä hoppuun

-janx-

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Menossa mukana Roll FM (Pks 102,0 MHz ja rollfm.online)

J. Lahdekorpi
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Touko 2026, 22:45

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja J. Lahdekorpi »

Olipa kiva lukea että isälle oli tälläinen muisto reissu järjestetty. ❤ hän pyhitti pyöräilylle kaiken mahdollisen aikansa. Ikävä kyllä aika loppui liian aikaisin 😢

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 6036
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja janx »

J. Lahdekorpi kirjoitti: 18 Touko 2026, 22:58

Olipa kiva lukea että isälle oli tälläinen muisto reissu järjestetty. ❤ hän pyhitti pyöräilylle kaiken mahdollisen aikansa. Ikävä kyllä aika loppui liian aikaisin 😢

Otan osaa isäsi poismenoon. :(

Eiköhän me reissussa kilistellä vielä ja ollaan hetki hiljaa Nojanallelle.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Menossa mukana Roll FM (Pks 102,0 MHz ja rollfm.online)

J. Lahdekorpi
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Touko 2026, 22:45

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja J. Lahdekorpi »

Oli isän vaimokin hirveen liikuttunut kun kerroin. Sanoi kumpa voisi nähdä kuvia tapahtumasta. Ja sanoi että kunpa seppo tietäisi että tälläinen järjestetään ❤ ette arvaa kuinka isoja tunteita asia herätti❤ tää juttu sai isän ❤iloiseksi loppuun asti ❤❤ kiitos teille kaikille. Jo pelkästään lukeminen että tälläinen järjestetään oli tosi iso juttu ❤

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 6036
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja janx »

Tähän ketjuun on tarkoitus laittaa kuvia ja muuta reissun päältä. Jos on tunnus ja laittanut viestiä tähän ketjuun, uusista viesteistä tulee sähköpostiin ilmoitus.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Menossa mukana Roll FM (Pks 102,0 MHz ja rollfm.online)

MikaH
Viestit: 149
Liittynyt: 06 Kesä 2016, 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja MikaH »

Hyvää matkaa koko porukalle!

Sääkin näyttää suosivan, ainakin jos lämmöstä nauttii.
Oma matkani Viroon ajoittuu tänä vuonna heinä- ja elokuulle. Saattaa olla,että kuljen osaa matkasta samoja reittejä.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 6036
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja janx »

Satamassa ja Keilassa syömässä

IMG_20260623_140034.jpg
IMG_20260623_140034.jpg (111.75 KiB) Katsottu 122 kertaa
IMG_20260623_081215.jpg
IMG_20260623_081215.jpg (117.56 KiB) Katsottu 122 kertaa

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Menossa mukana Roll FM (Pks 102,0 MHz ja rollfm.online)

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4153
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja Wacky »

ResizedImage_2026-06-24_05-55-50_0500[21].jpg

Keila joki

ResizedImage_2026-06-24_05-55-49_5774[20].jpg

Risto, Jani, Pirkko-Liisa ja Sampo

ResizedImage_2026-06-24_05-55-48_7044[19].jpg

Keila

ResizedImage_2026-06-24_05-55-48_0801[18].jpg

Lounas Keilassa

ResizedImage_2026-06-24_05-55-47_2471[17].jpg

Lounas Keilassa

ResizedImage_2026-06-24_05-55-46_8445[16].jpg

Maisemia

ResizedImage_2026-06-24_05-55-46_4449[15].jpg

"Perskärpäset"

ResizedImage_2026-06-24_05-55-45_2908[14].jpg

Kinnerit tulloo, pois alta

ResizedImage_2026-06-24_05-55-44_5413[13].jpg

Teppo ohittaa

ResizedImage_2026-06-24_05-55-44_6552[12].jpg

Jeren ja Tepon kinnerit

ResizedImage_2026-06-24_05-55-43_3337[11].jpg

Näkymiä

ResizedImage_2026-06-24_05-55-42_3054[10].jpg

Näkymiä

ResizedImage_2026-06-24_05-55-42_0325[9].jpg

Padisen kartano

ResizedImage_2026-06-24_05-55-41_2084[8].jpg

Unikkopelto

ResizedImage_2026-06-24_05-55-41_5399[7].jpg

Haikara

ResizedImage_2026-06-24_05-55-40_5022[6].jpg

Haikara

ResizedImage_2026-06-24_05-55-39_2824[5].jpg

Leirimökki sisältä

ResizedImage_2026-06-24_05-55-39_0840[4].jpg

Leirimökki ulkoa, Pekan pyörä

ResizedImage_2026-06-24_05-55-38_2152[3].jpg

Leirisauna

ResizedImage_2026-06-24_05-55-37_7718[2].jpg

Juhannus kokko

ResizedImage_2026-06-24_05-55-36_7205[1].jpg

Mäkäräisten hyökkäys

- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->) Pony4 Bike (2022 ->)

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 6036
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Ecotrip Viron Hiiumaalle 23-30.6.2026 - Nojanallen muistoreissu

Viesti Kirjoittaja janx »

Hyvää (Viron) juhannusta.

IMG_20260623_212052.jpg
IMG_20260623_212052.jpg (159.98 KiB) Katsottu 54 kertaa

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Menossa mukana Roll FM (Pks 102,0 MHz ja rollfm.online)

Vastaa Viestiin